RU
UA
СУТЬ В'ЯЗКОСТІ МОТОРНОЇ ОЛИВИ

Зростаюча потреба виробників автомобілів та обладнання у скороченні викидів вихлопних газів призвела до динамічного розвитку сучасних двигунів, які характеризуються меншою витратою палива при збільшенні продуктивності.

Зниження викидів вихлопних газів - це питання не лише ефективності двигуна, але, насамперед, систем очищення вихлопних газів. Використання систем очищення вихлопних газів виробниками автомобілів та машин справило значний вплив на технології виробництва моторних масел.

На ринку з'явилися масла зі зниженим вмістом SAPS (сульфатна зола, фосфор, сірка), сумісні з цим типом двигунів. Крім того, тенденція до збільшення потужності двигуна, підвищення його робочої температури роботи та використання систем турбонаддуву створили дуже вимогливе робоче середовище для масел. Таким чином, олії повинні добре виконувати свої функції у складних умовах експлуатації.

Олія завжди була важливим елементом роботи двигуна. Через роки питання експлуатації та заміни масла перехід від синтетичної до напівсинтетичної, а потім, можливо, до мінеральної олії був досить природним процесом. Згодом ми можемо спостерігати деяку тенденцію, переважно пов'язану зі зниженням класу в'язкості масел, переходом із класів з вищою в'язкістю на нижчу. Використання олії з нижчою в'язкістю має явні переваги, особливо взимку. При низьких температурах маслам з нижчою в'язкістю потрібно набагато менше часу для досягнення всіх вузлів тертя, що вигідно не тільки покращує захист двигуна, але й знижує витрати пального за рахунок зменшення внутрішнього тертя, і це приносить відчутні економічні вигоди. У той же час нижча витрата палива призводить до зниження викидів шкідливих речовин в атмосферу.

Масла з низькою в'язкістю повинні забезпечувати міцну мастильну плівку навіть у найважчих умовах експлуатації, таким чином, вони повинні мати високу міцність на зсув при високих температурах і повинні відрізнятися відмінною термоокислювальною стабільністю, а також мати стійкість до значних механічних навантажень. Для старих сильно зношених двигунів не рекомендується використовувати якісні (синтетичні) масла, тому що завдяки високому вмісту миючих та диспергуючих засобів вони можуть змивати відкладення, що негативно позначиться на ущільненнях з наступним витоком масла з двигуна.

Пропозиція ORLEN OIL включає широкий асортимент високоякісних олій марки PLATINUM ULTOR для будь-яких умов експлуатації. У пропозиції компанії є масла різного рівня якості, починаючи від мінеральних продуктів API: CG-4/CF-4, призначених для старих типів двигунів, масел API: CI-4, ACEA E7 - PLATINUM ULTOR Plus 15W-40, API: CJ-4, ACEA E9 - PLATINUM ULTOR Futuro 15W-40, які відносяться до напівсинтетичних масел та синтетичні мастильні матеріали, що відповідають найвищому класу API CK-4 - PLATINUM ULTOR Complete 10 ULTOR Optimo 10W-30, включаючи синтетичні олії з низькою в'язкістю, такі як PLATINUM ULTOR Perfect 5W-30. Ці масла рекомендується для двигунів, що відповідають строгим нормам викидів Євро V та VI. Наша продукція гарантує надійну роботу двигунів як у вантажівках, так і у важкій будівельній техніці. Продукти компанії ORLEN OIL мають багато провідних схвалень від виробників двигунів, у тому числі від таких компаній як Volvo, Cummins, MAN, Scania, MTU та багатьох інших, що гарантує лише їх найвищий рівень підтвердження якості та надійності для користувачів. Докладніша інформація про товари доступна на сайті.

Задати питання фахівцю